Teambuilding en brandstory
“Wat zijn onze kernwaarden? Hoe vertalen we die door naar het verhaal van onze organisatie? En hoe verhoudt het verhaal van ons team Marketing Groningen zich tot het grotere merkverhaal van Groningen, stad en Ommeland?”
Tijdens hun teambuildingsdag aan het einde van 2018, nemen de medewerkers van Marketing Groningen de tijd en ruimte om zich met elkaar over deze vragen te buigen. Op een parel van een locatie, De Prinsenhof, precies achter de Martinitoren, breng ik de medewerkers ‘op verhaal’. Daarin vormt The Heroes Journey de rode draad. Om zowel individueel als samen alle pronkjuwelen in golden raand op te halen, waarmee in 2019 nieuwe verhalen gebouwd en verteld kunnen worden.
Aan het einde van de dag kan ik het niet laten de wrap up van de dag terug te geven in een verhaal. Waarmee ik stem geef aan wat ik als storycatcher ook zogenaamd ‘achter’ de woorden heb gehoord. Waarvan hieronder een kort fragment, zowel in tekst als in audio:
Groningen en Ommeland. Onze schatkamer in-disguise. Alleen voor hen die met ons de pioniersgeest delen en de moed hebben in de vrije ruimte te stappen, zal toegang hebben tot onze Pronkjuwelen; Stad en Ommeland, de schatkamer van Nederland. Overigens niet enkel in voorwerpen en merchandise te vatten, sorry VVV.
En o ja…als je te hoog over vliegt, zal je het missen, by the way. Want als je eenmaal de Martinitoren hebt beklommen, dan weet je ook….Er gaat niets boven Groningen.
There are currently not any Teambuilding en brandstory available.